Šiuolaikinės technologijos, darydamos didžiulę pažangą, iš esmės keičia klientų aptarnavimo taisykles.

Savitarnos technologinė pažanga sukuria bekontakčio aptarnavimo galimybes, o technologijas įsisavinantys klientai tampa reiklūs, nori  gauti rezultatą „čia ir dabar“  ir patys spręsti iškilusius klausimus.

Šią tendenciją pastebėję  ir numatę ateities poreikius, sukūrėme programinės įrangos produktą – savitarnos portalą, kurio  dėka galima kompleksiškai aptarnauti klientus. Tai leidžia taupyti gyventojų laiką, saugoti gyventojų sveikatą, jau nekalbant apie popieriaus naudojimo mažinimą. Savitarna naudotis gyventojams yra patogu, nes vienoje vietoje –  viename portale galima apmokėti sąskaitas, užsakyti paslaugas, gauti informaciją apie planuojamus darbus ar net pasirašyti el. būdu sutartis ir kt.

Naujoje savitarnoje gyventojai jau gali ne tik  tvarkyti savo sąskaitas ir mokėjimus, atsiskaityti už suteiktas paslaugas ar deklaruoti skaitiklių rodmenis, bet ir registruoti gedimus, pateikti prašymus, gauti technines sąlygas, pasirašyti sutartis, užsakyti papildomas paslaugas ar gauti informaciją apie planuojamus darbus.

Kliento identifikacijai ir autentifikacijai yra sukurta galimybė prisijungti prie savitarnos naudojant Smart-ID būdą ir mobilųjį parašą.

Klientas savitarnos interneto svetainėje gali:

  • matyti išrašytas sąskaitas bei savo mokėjimų istoriją
  • deklaruoti skaitiklių rodmenis
  • parsisiųsti/atsispausdinti mokėjimo pranešimus
  • siųsti pranešimus administratoriui ir gauti atsakymus
  • atlikti mokėjimus už suteiktas paslaugas tiesiogiai iš savitarnos svetainės
  • pasirašyti, pakeisti ar nutraukti sutartis
  • gauti technines sąlygas
  • pateikti prašymus ir gauti į juos atsakymus
  • užsakyti paslaugas (pvz. „Meistras į namus“)

Leave a Reply

Your email address will not be published.