Socialinių paslaugų administravimo organizavimas
Socialinių paslaugų administravimo organizavimo sistema
Sistema yra skirta:
- Socialinių paslaugų užduočių (darbų) paskirstymui;
- Socialinių paslaugų teikimo stebėsenai ir kokybės užtikrinimui;
- Atsakingų specialistų darbo kontrolei ir jo efektyvumo analizei.
Sistemos funkcijos:
- Kaupia informaciją apie socialines paslaugas gaunantį asmenį;
- Kaupia informaciją apie atsakingų darbuotojų bendravimą su paslaugas gaunančiu asmeniu (vizitai, nusiskundimai, prašymai, pageidavimai ir kita informacija);
- Informacija kaupiama vienoje duomenų bazėje;
- Sistema leidžia sukaupta informacija naudotis visiems sistemos vartotojams pagal tam suteiktas teises.
Sistemoje galima:
- Kurti užduotis socialinėms paslaugoms;
- Keisti šeimų ir vaikų statuso būsenas ir tai atvaizduoti sukurtose kliento kortelėse bei jų istorijoje;
- Operatyviai naudojantis GPS (globalia padėties nustatymo) sistema, fiksuoti socialinių paslaugų gavėjų aplankymus ir jiems suteiktas paslaugas;
- Esant poreikiui kurti lankymo maršrutus susiejant juos su užduotimis;
- Per mobilią aplikaciją operatyviai pildyti duomenis apie aplankymus, incidentus ir kt.