Atsiskaitymo už suteiktas paslaugas administravimo sistema MOKESTA

Efektyvus darbas su klientais yra būtina sąlyga didinant įmonės konkurencinį pranašumą rinkoje. Dažnai paslaugas gyventojams teikiančiose įmonėse didžioji dalis šio darbo atiduodama buhalterijai, apsiribojant sąskaitų už suteiktas paslaugas išrašymu ir pinigų surinkimo kontrole.

Mes siūlome padidinti darbo su klientais efektyvumą, įdiegiant išmaniąją klientų aptarnavimo sistemą „MOKESTA“, kurioje be reikalingų, bet paprastų sąskaitų paruošimo ir išrašymo už suteiktas paslaugas funkcijų, yra realizuojamos ir kitos klientų aptarnavimo efektyvumą didinančios funkcijos:

  • Bendravimas su klientais per savitarnos svetainę (klientų užklausos, paslaugų pasiūlymai, apklausos ir pan.);
  • Papildomų paslaugų užsakymas/ paslaugų paketo keitimas;
  • Klientų analizė pagal perkamas paslaugas, mokumą, domėjimo sritis ir kitus parametrus;
  • Prevencinis darbas su skolininkais, mažinant įsiskolinimo tikimybę už suteiktas paslaugas (pvz., priminimai apie uždelstus mokėjimus);
  • Automatizuotas skolų išieškojimo darbo organizavimas per elektroninius teismus;
  • Automatizuotas klientų duomenų bazės palaikymas, susiejant su įvairiais registrais arba kitomis duomenų bazėmis;
  • Galimybė klientams pasiūlyti išmaniąsias programėles;
  • Sąskaitų už suteiktas paslaugas paruošimas ir pateikimas elektroninėmis ar kt. priemonėmis;
  • Apmokėjimo už suteiktas paslaugas monitoringas;
  • Informacijos apsikeitimas su kitomis IT sistemomis.

Sprendimo taikymo sritys:

  • Pastatus aptarnaujančios ar valdančios įmonės
  • Šilumos tiekimo įmonės
  • Vandens tiekimo įmonės
  • Elektros energijos tiekimo įmonės
  • Dujų tiekimo įmonės
  • Telekomunikacines ir kitas paslaugas klientams teikiančios įmonės

Sistemos detalus aprašymas (Atsisiųsti PDF)

Dėl detalesnės informacijos kreiptis:

Arūnas Šileika
Technikos direktoriaus pavaduotojas
+370 676 80344
arunas@irtc.lt