A. Reipos nuotr.

Jonavoje pradėjo veikti vieninga komunalinių įmonių klientų elektroninė savitarnos svetainė mokijonava.lt.

„Gyvenimas nestovi vietoje – viskas keliasi į elektroninę erdvę ir auga nauja vartotojų karta, kuri nori visus klausimus spręsti greitai, nenori vaikščioti iš vienos įstaigos į kitą. Šiuo vieningu aptarnavimo centru mes realizuojame „vieno langelio“ principą, kai vartotojai visas paslaugas gaus vienoje vietoje. Ypač džiugu, kad startuoja ir elektroninė erdvė, kuri leis mūsų įmonėms dar pažangiau aptarnauti klientus. Šia prasme esame vieni pirmųjų tarp mažesnių savivaldybių“, – sakė rajono meras M. Sinkevičius.

Savitarnoje gyventojai gali ne tik  tvarkyti savo sąskaitas ir mokėjimus, atsiskaityti už suteiktas paslaugas ar deklaruoti skaitiklių rodmenis, bet ir registruoti gedimus, pateikti prašymus, gauti technines sąlygas, pasirašyti sutartis, užsakyti papildomas paslaugas ar gauti informaciją apie planuojamus darbus.

„Savo klientams paslaugų teikimo „perkėlimą“ į elektroninę erdvę vykdome jau nemažai metų, tačiau COVID pandemija suteikė didžiulį pagreitį šiai skaitmeninei transformacijai. Pastebėję šią, bekontakčio klientų aptarnavimo tendenciją, sukūrėme programinės įrangos produktą – savitarnos portalą, kurio dėka galima kompleksiškai aptarnauti klientus. Tai leidžia taupyti gyventojų laiką, saugoti gyventojų sveikatą, jau nekalbant apie popieriaus naudojimo mažinimą. Savitarna naudotis gyventojams yra patogu, nes vienoje vietoje – viename portale – galima ne tik apmokėti sąskaitas, bet ir pasirašyti elektroniniu būdu sutartis.“, – teigia UAB „Informatikos ir ryšių technologijų centras“, įmonės sukūrusios šį sprendimą, direktorius Gintautas Žaliauskas.

Vieninga klientų elektroninė savitarnos svetainė veikia adresu www.mokijonava.lt.

Palikti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.